Zadzwoń do nas : 14 688 90 28 | Mapa strony
Serwis gwarancyjny

Serwis gwarancyjny telefonów komórkowych

 

Przed wysłaniem jakiegokolwiek urządzenia do serwisu prosimy o wykonanie kopii zapasowej danych zawartych w telefonie.

Warunki gwarancji :

  • uzupełniona karta gwarancyjna, bez skreśleń z wpisaną datą zakupu, pieczątką sprzedawcy oraz        15-cyfrowym IMEI telefonu,
  • kserokopia dowodu zakupu lub umowy z operatorem.

Jeżeli podczas zakupu urządzenie nie posiadało karty gwarancyjnej (dotyczy urządzeń HTC), proszę dołączyć

Dowód zakupu z numerem seryjnym SN lub 15-cyfrowym numerem IMEI urządzenia. Każdy z producentów sprzętu ustala własne warunki do skorzystania z gwarancji na sprzęt.

Poniżej przedstawiamy zestawienie czasów obowiązywania gwarancji, okresy obowiązywania rozpoczynają się w dniu pierwotnego zakupu sprzętu, dotyczą telefonów oraz akcesoriów zakupionych w zestawie z nimi. W razie wątpliwości podstawą do rozstrzygnięcia są zapisy w karcie gwarancyjnej dotyczącej produktu.

Samsung

  • Telefony Samsung – 24 miesiące gwarancji.
  • Akcesoria Samsung: ładowarka, bateria, zestaw słuchawkowy, karta pamięci – 6 miesięcy gwarancji.
  • Słuchawki Bluetooth – 12 miesięcy gwarancji.

HTC

  • Telefony HTC – 24 lub 12 miesięcy w zależności od dokumentu gwarancji dołączonego do telefonu podczas sprzedaży.
  • Akcesoria HTC – 12 miesięcy w przypadku akcesoriów (dołączonych do opakowania urządzenia przenośnego lub sprzedawanych oddzielnie), za wyjątkiem kart pamięci.

HUAWEI

  • Modemy Huawei posiadają 24 miesiące gwarancji.
  • Akcesoria – 12 miesięcy.
  • Baterie – 6 miesięcy.


Co, jeśli nie mam karty gwarancyjnej, a telefon wg dok. zakupu jest jeszcze na gwarancji?

W takiej sytuacji należy skontaktować się z producentem telefonu w celu ustalenia możliwości wystawienia duplikatu karty gwarancyjnej.

SAMSUNG: Prosimy o kontakt z producentem Samsung 801 672 678 (801 MSAMSUNG) lub 022 6079333, adres strony producenta: www.samsung.com/pl

HTC: Ten producent, nie wystawia duplikatów kart gwarancyjnych, klient może reklamować urządzenie na podstawie faktury/umowy.

HUAWEI: tylko po przedstawieniu dokumentu zakupu duplikat karty gwarancyjnej można będzie nabyć odpłatnie w Regenersis.

O zakończeniu procesu naprawy zostaną Państwo poinformowani mailem lub SMS.

Facebook